FESTIVAL OF FILM AND URBANISM

MAY 9 - MAY 13 / 2018, SLAVUTYCH

МІЙ ОСОБИСТИЙ ЧОРНОБИЛЬ

Франц фон Штрольхен

 

30 квітня о 21:00

 

У тренажерній залі учасники аудиторії перебувають разом із шістьома виконавцями в декораціях катастрофи. В таких обставинах вони за допомогою відеокамер, хореографії, мови, звуку та піротехніки відтворюють різні катастрофи з нещодавньої історії. Вибух 1986 року на Чорнобильській АЕС постає лише початковою точкою для «постійного стану катастрофи», в якому ми як ціле покоління відтоді перебуваємо.

 

Перформанс ґрунтується на інтерв’ю, проведених у Австрії та в Україні. У цих інтерв’ю з різними людьми з різними долями, перше питання завджи звучало однаково: «Як ви пов’язані з Чоронобилем?». Це питання є лише триґером для колективної пам’яті, що поширюється на всю Європу, об’єднуючи Схід і Захід — у мить вибуху наші життя перетворюються на щось цілковито інше.

 

УЧАСНИКИ

 

Франц фон Штрольхен — режисер

Андреа Коцці — сценограф

Юлія Фассгубер — асистентка режисера

Яніна Руденська — виконавиця

Флоріан Требінґер — виконавець

Хрістіан Вінлер — драматург

Катрін Вольферманн — художниця по костюмах

 

Цей перформанс став можливим завдяки підтримці Австрійського культурного форуму в Києві та Міністерству культури Австрії.

 

ПРО АВТОРА

 

Франц фон Штрольхен є як окремим мистцем, так і учасником театрального й перформативного колективу з міста Ґрац у Австрії, що невпинно й повсюдно ґастролює…

 

Франц фон Штрольхен у своїх роботах торкається меж реальності та фікції. Його завжди цікавить творення нових видів комунікації, сприйняття та започаткування нових спільнот з перформативною метою.

 

У проектах, які він створив від 2010 року, мистець перетворював корпоративну структуру на мозок злочинця, обговорював дивні утопічні ідеї спільного життя в традиційних пабах, обертав нічний клуб на вигадану державу й будував скульптуру-аутсайдера на театральній сцені, щоб глядачі змогли перенести її до публічного простору. Його проекти завжди воліють розмити кордон між документальним та ігровим, автентичними та сфальсифікованими історіями.

 

Саме тому творчий матеріал постає як на базі інтерв’ю, довготривалих наукових досліджень, так і завдяки імповізаціям та текстам, написаним автором.

 

СЕРЕД ЙОГО ПОПЕРЕДНІХ ПРОЕКТІВ

 

RÄUBERZELLE (Theaterhaus Jena, 2010)

STAMMTISCH — Trilogie des Zusammenlebens Vol. 1 (Thalia Theater Hamburg, 2012)

FICTIONAL STATE — Trilogie des Zusammenlebens Vol. 3 (Forum Stadpark Graz/Theaterdiscounter Berlin/Fleetstreet Hamburg, 2014)

MAIDORF — Trilogie des Zusammenlebens Vol. 2 (Pathos Theater München/Theater am Lend Graz, 2015)

DIGGING (National Theatre Macedonia/DramatikerInnenfestival Graz 2017)