(UA) Українські глядачі підтримали заповідник Асканія-Нова

For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Завдяки глядачам документального фільму «Заповідник Асканія» в українському прокаті вдалося зібрати суму, необхідну для покупки біноклів для біосферного заповідника Асканія-Нова на Херсонщині. Відтепер краса українського степу стала ближчою до людей.

 

Підтримати український заповідник могли всі охочі: для цього слід було придбати квиток на показ фільму у будь-якому кінотеатрі. Як ініціатори оголосили до старту прокату, 10% прибутку від проданих квитків склали спеціальний фонд. Команда фільму розпорядилася ним по домовленості з керівництвом заповідника. Директор Асканії-Нови висловив потребу в біноклях для відвідувачів — для спостереження за дикими тваринами. Відтак до збору коштів приєдналися бренд Oliz, який випустив лімітовану серію шовкових хусток, і студенти LvBS.  Бренд оптики Arsenal також перейнявся історією степової оази і зробив знижку на покупку техніки. Після завершення кінотеатральних показів ініціативна група придбала й передала заповіднику вісім біноклів.

 

Також, з ініціативи режисера Андрія Литвиненка, на сторінці фільму тривав краудфандинг на користь одного з героїв, пана Миколи. Фундатори придбали і передали пану Миколі сонячну панель та смартфон, який він зможе заряджати — оскільки у його помешканні немає електрики. Тепер у планах колишнього працівника Асканії-Нови — завести авторський блог і ділитися зі світом своїми історіями.

 

Андрій Литвиненко продовжує працювати з темою тварин. Його новий проект, що має назву «Де собака заритий?», присвячено зоозахисній темі.