Українські глядачі підтримали заповідник Асканія-Нова

Завдяки глядачам документального фільму «Заповідник Асканія» в українському прокаті вдалося зібрати суму, необхідну для покупки біноклів для біосферного заповідника Асканія-Нова на Херсонщині. Відтепер краса українського степу стала ближчою до людей.

 

Підтримати український заповідник могли всі охочі: для цього слід було придбати квиток на показ фільму у будь-якому кінотеатрі. Як ініціатори оголосили до старту прокату, 10% прибутку від проданих квитків склали спеціальний фонд. Команда фільму розпорядилася ним по домовленості з керівництвом заповідника. Директор Асканії-Нови висловив потребу в біноклях для відвідувачів — для спостереження за дикими тваринами. Відтак до збору коштів приєдналися бренд Oliz, який випустив лімітовану серію шовкових хусток, і студенти LvBS.  Бренд оптики Arsenal також перейнявся історією степової оази і зробив знижку на покупку техніки. Після завершення кінотеатральних показів ініціативна група придбала й передала заповіднику вісім біноклів.

 

Також, з ініціативи режисера Андрія Литвиненка, на сторінці фільму тривав краудфандинг на користь одного з героїв, пана Миколи. Фундатори придбали і передали пану Миколі сонячну панель та смартфон, який він зможе заряджати — оскільки у його помешканні немає електрики. Тепер у планах колишнього працівника Асканії-Нови — завести авторський блог і ділитися зі світом своїми історіями.

 

Андрій Литвиненко продовжує працювати з темою тварин. Його новий проект, що має назву «Де собака заритий?», присвячено зоозахисній темі.